Povrat, zamjena i reklamacija
Povrat
Pravo povrata imaju svi naši kupci u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine.
Kako bi započeo proces povrata, kupac treba putem telefona ili emaila kontaktirati Korisničku službu ZEKA.ba te navesti razlog povrata.
Nakon odobrenja za povrat, kupac će biti obaviješten da pripremi proizvod za povrat, nekorišten i neoštećen, u originalnom pakovanju sa svim pratećim sadržajem (originalni fiskalni račun, dodaci, upute, garancije).
Kada je proizvod spreman za povrat, kupac će poslati proizvod nazad na našu adresu prema uputama koje ćemo mu dostaviti. Preporučujemo da kupac koristi pouzdan način slanja kako bi se osigurala sigurnost proizvoda tokom povrata. Troškove povrata snosi kupac.
Nakon što primimo proizvod, obaviti ćemo detaljan pregled kako bismo provjerili njegovo stanje. Ukoliko proizvod ispunjava uslove za povrat - da je proizvod nekorišten i neoštećen, u originalnom pakovanju sa svim pratećim sadržajem (originalni fiskalni račun, dodaci, upute, garancije), iznos koji je kupac platio za proizvod bit će mu refundiran prema odabranom načinu plaćanja koji je koristio pri kupovini na ZEKA.ba.
Zamjena robe
Kupcima koji nisu zadovoljni proizvodom kupljenim na ZEKA.ba omogućeno je zamijeniti ga u roku od 30 dana od dana preuzimanja, s tim da je proizvod nekorišten i neoštećen, u originalnom pakovanju sa svim pratećim sadržajem (dodaci, upute, garancije).
Ova opcija omogućava izbor drugog proizvoda iste ili veće vrijednosti uz nadoplatu.
Kupac treba putem telefona ili e-maila prijaviti Korisničkoj službi da želi zamjenu za kupljeni proizvod.
Kupac treba pregledati asortiman proizvoda na ZEKA.ba i odabrati drugi proizvod iste ili veće vrijednosti za koji želi zamijeniti.
Ako je vrijednost zamjenskog proizvoda veća od kupljenog proizvoda, kupac će morati izvršiti nadoplatu razlike u cijeni.
Nakon odabira zamjenskog proizvoda, kupac treba kontaktirati korisničku službu ZEKA.ba putem e-maila ili telefona kako bi nas obavijestio o svojoj namjeri zamjene.
Kupac će dobiti informacije o postupku zamjene, uslovima i rokovima. Treba pažljivo pregledati ove informacije kako bi bio upućen u cijeli proces.
Kupac treba osigurati da se proizvod koji želi zamijeniti vrati u istom stanju kao prilikom preuzimanja. Proizvod treba biti nekorišten i neoštećen, u originalnom pakovanju sa svim pratećim sadržajem (dodaci, upute, garancija).
Kupac će dobiti upute od korisničke podrške kako poslati proizvod nazad. To može uključivati adresu na koju treba poslati proizvod i način slanja.
Nakon što ZEKA.ba primi vraćeni proizvod, tim će provjeriti je li proizvod u ispravnom stanju i zadovoljava li uslove za zamjenu. Ako je sve uredu, kupcu će biti poslan novi zamjenski proizvod.
Kupac će primiti potvrdu o zamjeni i informacije o slanju novog proizvoda.
Napomena: Ako kupac preferira povrat novca umjesto zamjene, treba se pridržavati koraka za povrat navedenih u dijelu o povratu.
Reklamacija robe
Kupac treba reklamaciju pošiljke koja je oštećena u transportu do navedene adrese, obavezno prijaviti odmah na email ili broj telefona Korisničke službe ZEKA.ba.
Kupac treba poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: [email protected] te kratki opis oštećenja i broj narudžbe.
Kupac treba pregledati vanjska oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke jer svojim potpisom potvrđuje da je pošiljku primio od kurira u neoštećenom pakiranju.
Garancija
- Neposredan kontakt s ovlaštenim servisom - ovo je najbrži način za rješavanje problema sa kvarovima. Popis ovlaštenih servisa za kupljeni uređaj klikom na Brendovi. Ovim putem možete direktno kontaktirati servis i omogućiti im da brzo otklone kvar.
- Kontaktiranje nas putem e-mail adrese: [email protected]. Naša korisnička služba će odgovoriti na Vaš upit u najkraćem mogućem roku. Raditi ćemo zajedno s Vama kako bismo pronašli najbolje moguće rješenje za Vašu situaciju.