Uslovi korištenja

Opšti uslovi poslovanja za ZEKA.ba u Bosni i Hercegovini:

Prihvatanje uslova: 

Korištenjem ZEKA.ba, korisnici se obavezuju da prihvate i pridržavaju se svih navedenih uslova poslovanja.

Registracija korisnika

Prilikom registracije na ZEKA.ba, molimo Vas da pružite precizne, ažurirane i potpune informacije o sebi kako bismo Vam mogli pružiti najbolje moguće iskustvo. Kao dragocjeni član naše zajednice, otvarate vrata dodatnim privilegijama. Uživajte u posebnim prednostima koje vam donosi članstvo - Zeka plus loyalty kartica s brojnim povlasticama prilikom kupovine na ZEKA.ba. Vaša registracija omogućava da iskusite sve što ZEKA.ba ima da ponudi na najbolji način.

Za one koji nisu još postali članovi, važno je napomenuti da neregistrovani korisnici neće imati pristup prednostima koje Zeka Plus loyalty kartica donosi prilikom kupovine na ZEKA.ba

Cijene proizvoda: 

Sve cijene proizvoda prikazane na ZEKA.ba su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV. ZEKA.ba zadržava pravo da izmijeni cijene proizvoda u bilo kom trenutku bez prethodne najave.

Ako smo greškom istaknuli prenisku cijenu artikla, nismo dužni dostaviti taj artikl po navedenoj, pogrešnoj cijeni ako Vas obavijestimo prije nego što Vam pošaljemo artikal. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati Vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja Vaše narudžbe, vratit ćemo Vam ukupni iznos, uključujući troškove dostave u skladu s našim pravilima Povrata, zamjene i reklamacije. 

Opisi i specifikacije artikala na web shopu:

Ako je greškom istaknut netačan opis i specifikacije artikla, nismo dužni dostaviti taj artikl po navedenom ako Vas obavijestimo prije nego što Vam pošaljemo artikal. U takvim okolnostima zadržavamo pravo otkazati Vašu narudžbu. U slučaju otkazivanja Vaše narudžbe, vratit ćemo Vam ukupni iznos, uključujući i troškove dostave.

Plaćanje: 

Na ZEKA.ba nudimo različite načine plaćanja kako bismo Vam omogućili maksimalnu fleksibilnost i to:

  • Kreditne kartice,
  • Plaćanje pouzećem.

Dostava proizvoda: 

ZEKA.ba je posvećen pružanju visokokvalitetne i efikasne dostave svojim cijenjenim kupcima. Garantujemo da će Vaši proizvodi biti isporučeni brzo i tačno, unutar perioda od 3 do 5 radnih dana od datuma narudžbe. 

Troškovi dostave će biti transparentno naznačeni tokom procesa kupovine. Cijena dostave povećava se u zavisnosti od povećanja težine artikala u narudžbi.

Želimo Vas informisati da rizik od gubitka ili oštećenja proizvoda tokom transporta snosi dostavna služba. 

Narudžbe koje zaprimimo do 12:00 sati bit će poslane narednog dana, a isporuka će se izvršiti u razdoblju od 3 do 5 radnih dana od datuma slanja. Narudžbe je moguće otkazati do 12:00 h narednog dana od dana narudžbe.

Narudžba je samo naša ponuda za kupovinu. Imajte na umu da se e-poruka o potvrdi narudžbe ne smatra vašim konačnim prihvaćanjem ponude ZEKA.ba. Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što Vam pošaljemo e-poruku kojom Vas obavještavamo da smo Vam poslali artikl. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između Vas i nas, kojim Vam prodajemo artikl koji ste naručili od nas. Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmijeniti vašu narudžbu (međutim, možete otkazati narudžbu kako je navedeno u našim Pravilima povrata i zamjene. Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kojem trenutku odbiti dostavljanje artikla. Ako odbijemo dostavljanje artikla iako je već plaćanje provedeno, vratit ćemo Vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povrata i zamjene.

Ako su kutije/paketi oštećeni, preporučujemo da:
  • Odbijete prihvatiti pošiljku i potpišite nalog od kurira sa „Odbijen zbog oštećenja“.
  • Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od kurira „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirate Korisničku službu odmah po prijemu pošiljke. Kupac treba reklamaciju pošiljke koja je oštećena u transportu do navedene adrese, obavezno prijaviti odmah na email ili broj telefona Korisničke službe ZEKA.ba. Kupac treba poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: [email protected] te kratki opis oštećenja i broj narudžbe. 

Na taj način možemo identificirati razloge za štetu i spriječiti slične incidente u budućnosti. Kupac treba pregledati vanjska oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke jer svojim potpisom potvrđuje da je pošiljku primio od kurira u neoštećenom pakovanju.

Povrat, zamjena i reklamacija proizvoda: 

U slučaju da korisnik nije zadovoljan kupljenim proizvodom, ima pravo na povrat ili zamjenu u skladu sa zakonskim propisima. Korisnik je dužan da proizvod vrati u originalnom pakovanju, sa svim pratećim dokumentima. Detaljnije klikom na Povrat, zamjena i reklamacija. 

Politika otkazivanja 

Cilj nam je pružiti najbolje iskustvo kupovine našim korisnicima. Kako bismo osigurali transparentnost i zadovoljstvo kupaca, donosimo jasnu politiku otkazivanja narudžbi za ZEKA.ba

Vrijeme primitka narudžbi: Narudžbe koje zaprimimo do 12:00 sati bit će obrađene istoga dana. 

Isporuka: Isporuka će se izvršiti u razdoblju od 3 do 5 radnih dana od datuma slanja. 

Otkazivanje narudžbi: Kupci imaju pravo otkazati svoju narudžbu. Otkazivanje je moguće izvršiti do 12:00 sati narednog dana od dana narudžbe.  

Postupak otkazivanja: Kupci mogu otkazati narudžbu putem korisničkog računa na našoj web stranici ili kontaktirati našu korisničku podršku. Otkazivanje nakon navedenog vremenskog okvira može rezultirati obradom narudžbe, te se takve promjene neće moći primijeniti.  

Povrat sredstava: U slučaju uspješnog otkazivanja, izvršiti ćemo povrat sredstava prema našoj politici povrata Povrat, zamjena i reklamacija.  

Izuzetci: Narudžbe koje su već poslane ne mogu se otkazati. Posebni slučajevi mogu biti razmotreni od strane naše korisničke podrške.  

Komunikacija s kupcima: Kupce ćemo redovno obavještavati o statusu njihovih narudžbi putem e-maila ili telefonskom poziva. 

Ova politika ima svrhu osigurati transparentnost i jasnoću u procesu narudžbe i otkazivanja. ZEKA.ba se obavezuje poštovati ove smjernice kako bismo osigurali najbolje iskustvo za naše kupce.

Privatnost i zaštita podataka: 

ZEKA.ba će čuvati privatnost ličnih podataka korisnika i postupati će u skladu sa važećim zakonima o zaštiti podataka. Podaci korisnika će se koristiti samo u svrhu obrade narudžbi i poboljšanja usluga. Detaljnije klikom na: Zaštita podataka i Privatnost.

Intelektualna svojina: 

Sadržaj ZEKA.ba, uključujući tekstove, slike, logotipe, grafički dizajn i ostali materijal, zaštićen je intelektualnom svojinom i ne smije se kopirati, reprodukovati ili distribuirati bez prethodne pismene saglasnosti.

Ograničenja odgovornosti: 

ZEKA.ba ne snosi odgovornost za eventualne štete ili gubitke koji proizilaze iz korištenja webshopa.

Promjene uslova poslovanja: 

ZEKA.ba zadržava pravo da izmijeni ove uslove poslovanja u bilo kom trenutku. Izmijenjene uslove će objaviti na ZEKA.ba, a registrovani korisnici će biti obavješteni o promjenama putem e-pošte.

Opšti uslovi poslovanja za ZEKA.ba u Bosni i Hercegovini

Član 1

1.1. Pristupanjem, korištenjem ili kupovinom putem ZEKA.ba, prihvatate i obavezujete se da se pridržavate svih uslova poslovanja navedenih u ovom dokumentu.

1.2. ZEKA.ba zadržava pravo izmjene ili dopune ovih uslova poslovanja, te je Vaša obaveza redovno pregledati ih kako biste bili informisani o eventualnim promjenama. 

Član 2

2.1. Prilikom registracije na ZEKA.ba, obavezni ste pružiti tačne, istinite i ažurirane informacije o sebi.

2.2. Vaša je odgovornost čuvati sigurnost i povjerljivost svojih korisničkih podataka, te ste odgovorni za sve aktivnosti koje se događaju na Vašem korisničkom računu. 

Član 3

3.1. Sve cijene proizvoda na ZEKA.ba su izražene u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV. 

3.2. Način plaćanja može biti kartično plaćanje i plaćanje pouzećem. 

Član 4

 4.1. ZEKA.ba će u roku od 3 do 5 radnih dana isporučiti Vašu narudžbu. Ako se desi da naručeni proizvod nije dostupan ili je oštećen, obavijestiti ćemo Vas putem telefona ili e-pošte.

4.2. ZEKA.ba nije odgovoran za kašnjenja ili neuspjele isporuke proizvoda usljed okolnosti izvan njihove kontrole, kao što su prirodne katastrofe, štrajkovi, ili drugi nepredviđeni događaji. 

Član 5

5.1. Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom, imate pravo na povrat u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine. 

5.2. Povrat proizvoda moguć je u roku od 30 dana od dana primitka proizvoda, pod uslovom da je proizvod neoštećen, nekorišten i u originalnom pakovanju te da ima prateću dokumentaciju (originalni fiskalni račun, garanciju...)

5.3. Troškove povrata proizvoda snosite Vi kao kupac.

Član 6

6.1. ZEKA.ba će čuvati privatnost Vaših ličnih podataka u skladu sa važećim zakonima o zaštiti podataka o ličnosti. 

6.2. Vaše lične podatke koristit će se isključivo u svrhu obrade narudžbi i poboljšanja korisničkog iskustva. 

6.3. ZEKA.ba se obavezuje da neće otkrivati Vaše lične podatke trećim licima bez Vašeg prethodnog pristanka. 

Član 7

7.1. ZEKA.ba se obavezuje da će pružiti tačne i pouzdane informacije o proizvodima i uslugama na ZEKA.ba ali ne može garantovati njihovu potpunu tačnost ili neprekidnost. 

7.2. ZEKA.ba neće biti odgovoran za eventualne štete ili gubitke proistekle iz korištenja ili nemogućnosti korištenja webshopu ili kupovine proizvoda. 

Član 8

8.1. Ukoliko imate bilo kakve reklamacije ili pitanja u vezi sa proizvodima ili uslugama ZEKA.ba, molimo da nas kontaktirate putem dostupnih kontaktnih informacija na ZEKA.ba.

Ovi Opšti uslovi poslovanja predstavljaju pravno obavezujući ugovor između Vas kao korisnika i ZEKA.ba. Molimo Vas da pažljivo pročitate i razumijete ove uslove prije nego što koristite ZEKA.ba ili izvršite kupovinu.