Ako imate bilo kakvih pitanja ili upita vezanih za naše proizvode, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku spreman je da Vam pomogne.
Za sve informacije u vezi s online narudžbama, možete nas kontaktirati putem e-maila na adresu [email protected] ili nas pozvati na sljedeće telefonske brojeve:
ili
Pored toga, pozivamo Vas da posjetite našu sekciju Često postavljana pitanja (FAQ) na našoj stranici. Tamo možete pronaći odgovore na mnoga uobičajena pitanja koja se tiču naših proizvoda. Ovo može biti brz i jednostavan način da dobijete potrebne informacije.
Vaše zadovoljstvo našim proizvodima nam je izuzetno važno, i radujemo se što Vam možemo pružiti podršku koja Vam je potrebna.
Cijenimo Vašu povratnu informaciju! Želimo znati kako ste zadovoljni radom naše korisničke službe.
Molimo Vas da nam dodijelite ocjenu i podijelite svoje utiske kako bismo mogli konstantno unapređivati našu uslugu.
Vaša mišljenja su nam dragocjena, stoga Vas pozivamo da ocijenite rad korisničke službe i svoje komentare pošaljete na email [email protected]. Vaša ocjena pomaže oblikovati bolju budućnost naše usluge!
Korisnička služba Zeka
Često postavljena pitanja
Trudimo se da Vaši proizvodi stignu do Vas što prije moguće. Obično se isporuka obavlja u roku od 3 do 5 radnih dana. Detaljnije informacije o vremenu isporuke možete pronaći na stranici proizvoda ili prilikom provjere narudžbe.
Troškovi dostave ovise o težini, veličini i odredištu paketa. Cijene dostave bit će prikazane prilikom provjere narudžbe.
Nakon što Vaša narudžba bude poslana, dobit ćete e-mail sa potvrdom i informacijama o praćenju. Možete koristiti broj za praćenje koji je dostavljen kako biste pratili svoju pošiljku na web stranici naše dostavne službe. Ukoliko niste dobili broj pošiljke kontaktirajte našu Korisničku službu.
Da biste napravili narudžbu na našem web shopu, jednostavno odaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu. Zatim slijedite upute za provjeru i unesite potrebne podatke, kao što su adresa dostave i način plaćanja.
Nudimo Vam sljedeće načine plaćanja:
- Kreditne kartice,
- Plaćanje pouzećem (gotovinom).
Da, prihvatamo povrat ili zamjenu proizvoda u skladu s našom politikom povrata. Molimo Vas da se obratite našoj korisničkoj podršci radi detaljnijih uputa i da biste dobili sve potrebne informacije za povrat ili zamjenu proizvoda.
Garancije na proizvode mogu varirati ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda. Većina proizvoda dolazi s određenom garancijom koja pokriva eventualne nedostatke ili probleme. Detalji o garanciji bit će navedeni na stranici proizvoda ili u dokumentaciji koja dolazi s proizvodom.
Možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili live chat opcije na našoj web stranici. Naša korisnička podrška je dostupna radnim danima od 7:30 do 16:00 sati i rado ćemo Vam pomoći sa bilo kakvim pitanjima ili problemima koje imate.
Da, možete otvoriti račun na našem web shopu kako biste olakšali proces naručivanja i imali pregled svojih prošlih narudžbi. Otvorite račun jednostavnim popunjavanjem registracijskog obrasca na našoj web stranici.
Uslovi i pravila korištenja našeg web shopa detaljno su opisani u našim uslovima korištenja. Molimo Vas da ih pročitate kako biste bili upoznati s našim politikama i ograničenjima.
Vaši lični podaci su vrlo važni za nas i poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost Vaših podataka. Koristimo sigurne protokole i tehnologije enkripcije kako bismo zaštitili Vaše lične podatke od neovlaštenog pristupa ili zloupotrebe.
Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila ili telefona s informacijama o narudžbi. Naša korisnička podrška će Vam pružiti detaljne upute o koracima za otkazivanje narudžbe i obradi povrata sredstava. Narudžbe koje zaprimimo do 12:00 sati bit će poslane narednog dana, a isporuka će se izvršiti u razdoblju od 3 do 5 radnih dana od datuma slanja. Narudžbe je moguće otkazati do 12:00 h narednog dana od dana narudžbe.
Da, naš web shop ima opciju dodavanja proizvoda na popis želja. To Vam omogućava da pratite proizvode koje želite kupiti ili da ih kasnije jednostavno pronađete i dodate u korpu.
Na našem web shopu imamo opciju preporuka sličnih proizvoda. Na temelju Vaših prethodnih kupovina ili pregleda, algoritam će vam prikazati proizvode koji bi Vas mogli zanimati. Također možete pregledati sekciju "Povezani proizvodi" na stranicama pojedinih proizvoda.
Na stranici proizvoda pružamo detaljne informacije o proizvodu, uključujući dimenzije, materijal, upute za održavanje i druge relevantne informacije. Ako vam treba dodatna informacija, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći.
Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate unutar određenog vremenskog roka od primitka proizvoda. Naša korisnička podrška će Vam pružiti informacije o postupku povrata i povratu sredstava, u skladu s našom politikom povrata.
Da, imamo program pogodnosti za naše redovne kupce. Kroz naš program pogodnosti možete ostvariti popuste te skupljati bodove na loyalty kartici na temelju Vaše lojalnosti i broja kupovina. Detalje o programu pogodnosti možete pronaći na našoj web stranici.
Naš web shop nudi pretraživač koji Vam omogućava da pretražujete proizvode na temelju ključnih riječi, kategorija ili filtriranja po određenim atributima. Također možete koristiti navigacijsku traku i kategorije proizvoda kako biste pronašli željeni proizvod.
Zeka plus potrošačku karticu možete kupiti na svim POS terminalima u baucentrima kao i na našem web shopu. Cijena kartice je 5,00 KM, ista se može početi koristiti odmah i vrijedi 12 mjeseci. Produženje kartice po isteku košta 2,00 KM. Narudžbom loyalty kartice na web shopu rok isporuke je 3 do 5 radnih dana a kupovinom u baucentru dobijete karticu odmah.
Potrašačku karticu ZEKA plus može dobiti svako punoljetno, fizičko lice.
Program je osmišljen na način da kupac ostvaruje popust od 5% na cjelokupan asortiman (popust se ne odnosi na akcijske proizvode), a ujedno i sakuplja BONUS bodove na ostvareni iznos. Način sakupljanja BONUS bodova:
1,00 KM vrijedi 1 bod.
Prilikom korištenja BONUS bodova, 50 bodova vrijedi 1,00 KM.
Primjer ( na potrošenih 100,00 KM dobijete 100 bodova, 100 bodova = 2,00 KM na Vaš račun). Bodovi se moraju iskoristiti do kraja kalendarske godine. Bodove je moguće koristiti samo u baucentrima.
Nije moguće izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda u baucentru u kojem proizvod nije kupljen. Pravila povrata i zamjene obično zahtijevaju da se proizvod vrati ili zamijeni na istom mjestu gdje je prvobitno kupljen.
Na ZEKA.ba omogućena je opcija kupovine na rate. Ova pogodnost omogućava kupcima da svoje kupovine plate u više rata, što olakšava plaćanje većih iznosa. Ova opcija pruža fleksibilnost i praktičnost pri kupovini proizvoda sa ZEKA.ba .
Mogućnost plaćanja na do 12 rata. Minimalni iznos za kupovinu je 200,00 KM i to sa sljedećim karticama:
Sparkasse Mastercard Shop'n'Fun kartica,
BBI Visa kupovna kartica,
Raiffeisen VISA Magic Card kartica,
ASA (ex Sber) VISA Cash kartica,
NLB banka Mastercard Charge kartica,
Nova banka Visa Classic kreditna kartica,
Addiko Mastercard kreditna.
Podjelu na rate obavlja kupac kroz mobitel - putem bankarske aplikacije ili SMS poruke, ili automatski prema iznosu transakcije.
U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine.
Račun za Vašu kupovinu dobiti ćete na email kada narudžba bude poslana.