Ako imate bilo kakvih pitanja ili upita vezanih za naše proizvode, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku spreman je da Vam pomogne. 

Za sve informacije u vezi s online narudžbama, možete nas kontaktirati putem e-maila na adresu [email protected] ili nas pozvati na sljedeće telefonske brojeve:

ili


Pored toga, pozivamo Vas da posjetite našu sekciju Često postavljana pitanja (FAQ) na našoj stranici. Tamo možete pronaći odgovore na mnoga uobičajena pitanja koja se tiču naših proizvoda. Ovo može biti brz i jednostavan način da dobijete potrebne informacije. 


Vaše zadovoljstvo našim proizvodima nam je izuzetno važno, i radujemo se što Vam možemo pružiti podršku koja Vam je potrebna.  

Cijenimo Vašu povratnu informaciju! Želimo znati kako ste zadovoljni radom naše korisničke službe.  

Molimo Vas da nam dodijelite ocjenu i podijelite svoje utiske kako bismo mogli konstantno unapređivati našu uslugu. 
 
Vaša mišljenja su nam dragocjena, stoga Vas pozivamo da ocijenite rad korisničke službe i svoje komentare pošaljete na email [email protected]. Vaša ocjena pomaže oblikovati bolju budućnost naše usluge! 

Korisnička služba Zeka



Često postavljena pitanja


Poništi filter x


Trudimo se da Vaši proizvodi stignu do Vas što prije moguće. Obično se isporuka obavlja u roku od 3 do 5 radnih dana. Detaljnije informacije o vremenu isporuke možete pronaći na stranici proizvoda ili prilikom provjere narudžbe.

Troškovi dostave ovise o težini, veličini i odredištu paketa. Cijene dostave bit će prikazane prilikom provjere narudžbe. 

Nakon što Vaša narudžba bude poslana, dobit ćete e-mail sa potvrdom i informacijama o praćenju. Možete koristiti broj za praćenje koji je dostavljen kako biste pratili svoju pošiljku na web stranici naše dostavne službe. Ukoliko niste dobili broj pošiljke kontaktirajte našu Korisničku službu.

Da biste napravili narudžbu na našem web shopu, jednostavno odaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu. Zatim slijedite upute za provjeru i unesite potrebne podatke, kao što su adresa dostave i način plaćanja.
Nudimo Vam sljedeće načine plaćanja:
  • Kreditne kartice,
  • Plaćanje pouzećem (gotovinom).
Da, prihvatamo povrat ili zamjenu proizvoda u skladu s našom politikom povrata. Molimo Vas da se obratite našoj korisničkoj podršci radi detaljnijih uputa i da biste dobili sve potrebne informacije za povrat ili zamjenu proizvoda.
Garancije na proizvode mogu varirati ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda. Većina proizvoda dolazi s određenom garancijom koja pokriva eventualne nedostatke ili probleme. Detalji o garanciji bit će navedeni na stranici proizvoda ili u dokumentaciji koja dolazi s proizvodom.
Možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili live chat opcije na našoj web stranici. Naša korisnička podrška je dostupna radnim danima od 7:30 do 16:00 sati i rado ćemo Vam pomoći sa bilo kakvim pitanjima ili problemima koje imate.
Da, možete otvoriti račun na našem web shopu kako biste olakšali proces naručivanja i imali pregled svojih prošlih narudžbi. Otvorite račun jednostavnim popunjavanjem registracijskog obrasca na našoj web stranici.
Uslovi i pravila korištenja našeg web shopa detaljno su opisani u našim uslovima korištenja. Molimo Vas da ih pročitate kako biste bili upoznati s našim politikama i ograničenjima.
Vaši lični podaci su vrlo važni za nas i poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost Vaših podataka. Koristimo sigurne protokole i tehnologije enkripcije kako bismo zaštitili Vaše lične podatke od neovlaštenog pristupa ili zloupotrebe.
Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila ili telefona s informacijama o narudžbi. Naša korisnička podrška će Vam pružiti detaljne upute o koracima za otkazivanje narudžbe i obradi povrata sredstava. Narudžbe koje zaprimimo do 12:00 sati bit će poslane narednog dana, a isporuka će se izvršiti u razdoblju od 3 do 5 radnih dana od datuma slanja. Narudžbe je moguće otkazati do 12:00 h narednog dana od dana narudžbe.
Da, naš web shop ima opciju dodavanja proizvoda na popis želja. To Vam omogućava da pratite proizvode koje želite kupiti ili da ih kasnije jednostavno pronađete i dodate u korpu.
Na našem web shopu imamo opciju preporuka sličnih proizvoda. Na temelju Vaših prethodnih kupovina ili pregleda, algoritam će vam prikazati proizvode koji bi Vas mogli zanimati. Također možete pregledati sekciju "Povezani proizvodi" na stranicama pojedinih proizvoda.
Na stranici proizvoda pružamo detaljne informacije o proizvodu, uključujući dimenzije, materijal, upute za održavanje i druge relevantne informacije. Ako vam treba dodatna informacija, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći.
Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate unutar određenog vremenskog roka od primitka proizvoda. Naša korisnička podrška će Vam pružiti informacije o postupku povrata i povratu sredstava, u skladu s našom politikom povrata.
Da, imamo program pogodnosti za naše redovne kupce. Kroz naš program pogodnosti možete ostvariti popuste te skupljati bodove na loyalty kartici na temelju Vaše lojalnosti i broja kupovina. Detalje o programu pogodnosti možete pronaći na našoj web stranici.
Naš web shop nudi pretraživač koji Vam omogućava da pretražujete proizvode na temelju ključnih riječi, kategorija ili filtriranja po određenim atributima. Također možete koristiti navigacijsku traku i kategorije proizvoda kako biste pronašli željeni proizvod.
Zeka plus potrošačku karticu možete kupiti na svim POS terminalima u baucentrima kao i na našem web shopu. Cijena kartice je 5,00 KM, ista se može početi koristiti odmah i vrijedi 12 mjeseci. Produženje kartice po isteku košta 2,00 KM. Narudžbom loyalty kartice na web shopu rok isporuke je 3 do  5 radnih dana a kupovinom u baucentru dobijete karticu odmah.
Potrašačku karticu ZEKA plus može dobiti svako punoljetno, fizičko lice.
Program je osmišljen na način da kupac ostvaruje popust od 5% na cjelokupan asortiman (popust se ne odnosi na akcijske proizvode), a ujedno i sakuplja BONUS bodove na ostvareni iznos. Način sakupljanja BONUS bodova: 1,00 KM vrijedi 1 bod. Prilikom korištenja BONUS bodova, 50 bodova vrijedi 1,00 KM. Primjer ( na potrošenih 100,00 KM dobijete 100 bodova, 100 bodova = 2,00 KM na Vaš račun). Bodovi se moraju iskoristiti do kraja kalendarske godine. Bodove je moguće koristiti samo u baucentrima.
Nije moguće izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda u baucentru u kojem proizvod nije kupljen. Pravila povrata i zamjene obično zahtijevaju da se proizvod vrati ili zamijeni na istom mjestu gdje je prvobitno kupljen.
Na ZEKA.ba omogućena je opcija kupovine na rate. Ova pogodnost omogućava kupcima da svoje kupovine plate u više rata, što olakšava plaćanje većih iznosa. Ova opcija pruža fleksibilnost i praktičnost pri kupovini proizvoda sa ZEKA.ba . Mogućnost plaćanja na do 12 rata. Minimalni iznos za kupovinu je 200,00 KM i to sa sljedećim karticama: Sparkasse Mastercard Shop'n'Fun kartica, BBI Visa kupovna kartica, Raiffeisen VISA Magic Card kartica, ASA (ex Sber) VISA Cash kartica, NLB banka Mastercard Charge kartica, Nova banka Visa Classic kreditna kartica, Addiko Mastercard kreditna. Podjelu na rate obavlja kupac kroz mobitel - putem bankarske aplikacije ili SMS poruke, ili automatski prema iznosu transakcije.
U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine. Račun za Vašu kupovinu dobiti ćete na email kada narudžba bude poslana.

Često postavljena pitanja


Poništi filter x


Click & Collect predstavlja uslugu naručivanja i plaćanja proizvoda putem webshopa ZEKA.ba, uz mogućnost preuzimanja kupljene robe u odabranom Zeka baucentru. Za narudžbe koje zahtijevaju preuzimanje u baucentru, dostupna je opcija plaćanja isključivo unaprijed putem kartice. Trošak ove usluge iznosi 0,50 KM.

Click&collect je usluga koju pruža webshop ZEKA.ba koja omogućava korisnicima da naruče proizvode online i zatim ih preuzmu u nekom od baucentara Zeka. Ovaj proces kombinuje prednosti online kupovine s mogućnošću brzog i praktičnog preuzimanja robe.

Evo kako proces korištenja usluge Click&collect na webshopu ZEKA.ba izgleda:

  • Posjeta webshopu: Prvi korak je posjetiti webshop ZEKA.ba. Tu možete pronaći širok asortiman proizvoda koji su dostupni za kupovinu putem Click&collect usluge. 
  • Pretraživanje proizvoda: Pregledajte ponudu proizvoda na webshopu i odaberite željene artikle. Dodajte ih u svoju korpu.
  • Odabir Click&collect opcije: Prije nego što završite kupovinu, odaberite Click&collect opciju dostave. Obično će biti dostupna kao jedna od mogućnosti dostave pri plaćanju.
  • Plaćanje: Nakon što ste odabrali proizvode i odabrali Click&collect opciju, nastavite s postupkom plaćanja. Dostupna je opcija plaćanja isključivo unaprijed putem kartice.
  • Potvrda narudžbe: Nakon završetka plaćanja, primit ćete potvrdu narudžbe putem e-pošte. Ova poruka će sadržavati sve relevantne informacije o narudžbi, uključujući detalje proizvoda i podatke o preuzimanju. 
  • Priprema narudžbe: ZEKA.ba će pripremiti Vašu narudžbu za preuzimanje. Ovo može uključivati prikupljanje proizvoda, pakiranje i pripremu za preuzimanje. 
  • Obavijest o dostupnosti: Kada je Vaša narudžba spremna za preuzimanje, primit ćete obavijest putem e-pošte. Ova poruka će vam pružiti informacije o vremenu i mjestu preuzimanja. 
  • Preuzimanje narudžbe: Idite u baucentar Zeka koji je odabran za preuzimanje. Na info pultu pokažite svoju potvrdu narudžbe ili identifikacijski dokument kako biste potvrdili svoj identitet i preuzeli proizvode. 
  • Provjera i potvrda: Pri preuzimanju provjerite sadržaj paketa kako biste se uvjerili da su svi naručeni proizvodi prisutni i neoštećeni. Ako primijetite bilo kakve probleme, odmah obavijestite osoblje trgovine kako bi Vam pružili rješenje. 

To su osnovni koraci u procesu korištenja usluge Click&collect na webshopu ZEKA.ba. Ova usluga pruža korisnicima fleksibilnost da kupuju online i preuzimaju proizvode na praktičan način koji odgovara njihovim potrebama.

Za narudžbe koje zahtijevaju preuzimanje u baucentru, dostupna je opcija plaćanja isključivo unaprijed putem kartice.

Nakon što je Kupac obaviješten elektroničkom porukom da je narudžba spremna za preuzimanje može je preuzeti roku od 48 h u radnom vremenu odabranog baucentra.

Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pripremiti potvrdu da je roba spremna za preuzimanje koju je Kupac zaprimio elektroničkom porukom i identifikacijski dokument.

Usluga Click & Collect s preuzimanjem u nekom od baucentara Zeka plaća se 0,50 KM.

Trudimo se da Vaši proizvodi stignu do Vas što prije moguće. Obično se isporuka obavlja u roku od 3 do 5 radnih dana. Detaljnije informacije o vremenu isporuke možete pronaći na stranici proizvoda ili prilikom provjere narudžbe.

Troškovi dostave ovise o težini, veličini i odredištu paketa. Cijene dostave bit će prikazane prilikom provjere narudžbe. Dostava je besplatna u mjestima gdje imamo svoje baucentre sa našim vozilima za narudžbe preko 199,90 KM.

Nakon što Vaša narudžba bude poslana, dobit ćete e-mail sa potvrdom i informacijama o praćenju. Možete koristiti broj za praćenje koji je dostavljen kako biste pratili svoju pošiljku na web stranici naše dostavne službe. Ukoliko niste dobili broj pošiljke kontaktirajte našu Korisničku službu.

Da biste napravili narudžbu na našem web shopu, jednostavno odaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu. Zatim slijedite upute za provjeru i unesite potrebne podatke, kao što su adresa dostave i način plaćanja.
Nudimo Vam sljedeće načine plaćanja:
  • Kreditne kartice,
  • Plaćanje pouzećem (gotovinom).
Da, prihvatamo povrat ili zamjenu proizvoda u skladu s našom politikom povrata. Molimo Vas da se obratite našoj korisničkoj podršci radi detaljnijih uputa i da biste dobili sve potrebne informacije za povrat ili zamjenu proizvoda.
Garancije na proizvode mogu varirati ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda. Većina proizvoda dolazi s određenom garancijom koja pokriva eventualne nedostatke ili probleme. Detalji o garanciji bit će navedeni na stranici proizvoda ili u dokumentaciji koja dolazi s proizvodom.
Možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili live chat opcije na našoj web stranici. Naša korisnička podrška je dostupna radnim danima od 7:30 do 16:00 sati i rado ćemo Vam pomoći sa bilo kakvim pitanjima ili problemima koje imate.
Da, možete otvoriti račun na našem web shopu kako biste olakšali proces naručivanja i imali pregled svojih prošlih narudžbi. Otvorite račun jednostavnim popunjavanjem registracijskog obrasca na našoj web stranici.
Uslovi i pravila korištenja našeg web shopa detaljno su opisani u našim uslovima korištenja. Molimo Vas da ih pročitate kako biste bili upoznati s našim politikama i ograničenjima.
Vaši lični podaci su vrlo važni za nas i poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost Vaših podataka. Koristimo sigurne protokole i tehnologije enkripcije kako bismo zaštitili Vaše lične podatke od neovlaštenog pristupa ili zloupotrebe.
Ako želite otkazati svoju narudžbu, molimo Vas da nas što prije kontaktirate putem e-maila ili telefona s informacijama o narudžbi. Naša korisnička podrška će Vam pružiti detaljne upute o koracima za otkazivanje narudžbe i obradi povrata sredstava.
Da, naš web shop ima opciju dodavanja proizvoda na popis želja. To Vam omogućava da pratite proizvode koje želite kupiti ili da ih kasnije jednostavno pronađete i dodate u korpu.
Na našem web shopu imamo opciju preporuka sličnih proizvoda. Na temelju Vaših prethodnih kupovina ili pregleda, algoritam će vam prikazati proizvode koji bi Vas mogli zanimati. Također možete pregledati sekciju "Povezani proizvodi" na stranicama pojedinih proizvoda.
Na stranici proizvoda pružamo detaljne informacije o proizvodu, uključujući dimenzije, materijal, upute za održavanje i druge relevantne informacije. Ako vam treba dodatna informacija, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći.
Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate unutar određenog vremenskog roka od primitka proizvoda. Naša korisnička podrška će Vam pružiti informacije o postupku povrata i povratu sredstava, u skladu s našom politikom povrata.
Da, imamo program pogodnosti za naše redovne kupce. Kroz naš program pogodnosti možete ostvariti popuste te skupljati bodove na loyalty kartici na temelju Vaše lojalnosti i broja kupovina. Detalje o programu pogodnosti možete pronaći na našoj web stranici.
Naš web shop nudi pretraživač koji Vam omogućava da pretražujete proizvode na temelju ključnih riječi, kategorija ili filtriranja po određenim atributima. Također možete koristiti navigacijsku traku i kategorije proizvoda kako biste pronašli željeni proizvod.
Zeka plus potrošačku karticu možete kupiti na svim POS terminalima u baucentrima kao i na našem web shopu. Cijena kartice je 5,00 KM, ista se može početi koristiti odmah i vrijedi 12 mjeseci. Produženje kartice po isteku košta 2,00 KM.
Potrašačku karticu ZEKA plus može dobiti svako punoljetno, fizičko lice.
Program je osmišljen na način da kupac ostvaruje popust od 5% na cjelokupan asortiman (popust se ne odnosi na akcijske proizvode), a ujedno i sakuplja BONUS bodove na ostvareni iznos. Način sakupljanja BONUS bodova: 1,00 KM vrijedi 1 bod. Prilikom korištenja BONUS bodova, 50 bodova vrijedi 1,00 KM. Primjer ( na potrošenih 100,00 KM dobijete 100 bodova, 100 bodova = 2,00 KM na Vaš račun). Bodovi se moraju iskoristiti do kraja kalendarske godine.
Nije moguće izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda u baucentru u kojem proizvod nije kupljen. Pravila povrata i zamjene obično zahtijevaju da se proizvod vrati ili zamijeni na istom mjestu gdje je prvobitno kupljen.
Na ZEKA.ba omogućena je opcija kupovine na rate putem shopping kartica koje izdaje NLB banka. Ova pogodnost omogućava kupcima da svoje kupovine plate u više rata, što olakšava plaćanje većih iznosa. Potrebno je samo posjedovati shopping karticu iz NLB banke i prilikom kupovine na ZEKA.ba odabrati opciju plaćanja na rate. Ova opcija pruža fleksibilnost i praktičnost pri kupovini proizvoda sa ZEKA.ba . Mogućnost plaćanja na do 12 rata. Minimalni iznos za kupovinu je 200,00 KM.
U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine. Račun za Vašu kupovinu dobiti ćete na email kada narudžba bude poslana.