Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu Preskoči na glavnu navigaciju

Korisnička služba

Besplatni broj 0800 202 75 – besplatni broj korisničke službe u sjedištu Zeka-Comerc u Gračanici - ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica vezanih za naše proizvode, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku spreman je da Vam pruži brzu i adekvatnu pomoć.

Online narudžbe -  Za sve informacije u vezi sa online narudžbama, možete nas kontaktirati putem e-maila webshop@zeka.ba ili pozivom na broj 060/306 0476. Na isti broj smo dostupni i na viber.

Baucentri - Ukoliko imate pitanja za jedan od naših baucentara, kontakt brojeve možete pronaći na linku: https://www.zeka.ba/baucentri/

Također, pozivamo Vas da posjetite sekciju Često postavljana pitanja (FAQ) na našoj web stranici.

Vaše zadovoljstvo našim proizvodima i uslugama nam je izuzetno važno. Trudimo se pružiti Vam najbolju moguću podršku, a Vaše mišljenje nam pomaže da budemo još bolji.

Ukoliko želite podijeliti svoje iskustvo ili ocijeniti rad korisničke službe, svoje komentare možete poslati na e-mail feedback@zeka.ba. Vaša povratna informacija doprinosi unapređenju naših usluga.

Korisnička služba Zeka.ba


Dostava
Plaćanje
Komunikacija
Sigurna kupovina
Poništi filter x
    Koje su mogućnosti plaćanja koje prihvatate?
    Nudimo Vam sljedeće načine plaćanja:
    • Kreditne kartice,
    • Plaćanje pouzećem (gotovinom).
    Da li moguća kupovina na rate?
    Na ZEKA.ba omogućena je opcija kupovine na rate. Ova pogodnost omogućava kupcima da svoje kupovine plate u više rata, što olakšava plaćanje većih iznosa. Ova opcija pruža fleksibilnost i praktičnost pri kupovini proizvoda sa ZEKA.ba . Mogućnost plaćanja na do 12 rata. Minimalni iznos za kupovinu je 200,00 KM i to sa sljedećim karticama: Sparkasse Mastercard Shop'n'Fun kartica, BBI Visa kupovna kartica, Raiffeisen VISA Magic Card kartica, ASA (ex Sber) VISA Cash kartica, NLB banka Mastercard Charge kartica, Nova banka Visa Classic kreditna kartica, Addiko Mastercard kreditna. Podjelu na rate obavlja kupac kroz mobitel - putem bankarske aplikacije ili SMS poruke, ili automatski prema iznosu transakcije.
    Kada će se iznos kupovine za webshop narudžbu naplatiti sa mog računa?
    U slučaju kartičnog plaćanja iznos sa Vaše kartice biti će terećen po završetku kupovine. 
    Da li prihvatate povrat ili zamjenu proizvoda?
    Da, prihvatamo povrat ili zamjenu proizvoda u skladu s našom politikom povrata. Molimo Vas da se obratite našoj korisničkoj podršci radi detaljnijih uputa i da biste dobili sve potrebne informacije za povrat ili zamjenu proizvoda.
    Koje su garancije na proizvode koje kupujem?
    Garancije na proizvode mogu varirati ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda. Većina proizvoda dolazi s određenom garancijom koja pokriva eventualne nedostatke ili probleme. Detalji o garanciji bit će navedeni na stranici proizvoda ili u dokumentaciji koja dolazi s proizvodom.
    Da li su moji lični podaci sigurni prilikom kupovine na vašem web shopu?
    Vaši lični podaci su vrlo važni za nas i poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo osigurali sigurnost Vaših podataka. Koristimo sigurne protokole i tehnologije enkripcije kako bismo zaštitili Vaše lične podatke od neovlaštenog pristupa ili zloupotrebe.
    Koje su mogućnosti povrata novca u slučaju da nisam zadovoljan/na proizvodom?
    Ako niste zadovoljni proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate odmah nakon primitka proizvoda. Naša korisnička podrška će Vam pružiti informacije o postupku povrata i povratu sredstava, u skladu s našom politikom povrata.